گرامی داشت مقام معلم
برگزاری مراسم روزمعلم
روز شنبه مورخ 16/2/91 ویژه برنامه ای به مناسبت روز معلم با همکاری دانشگاههای پیام نور پاوه وجوانرود برگزارگردید.برنامه راس ساعت 15 بعدازظهر در سالن ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزارگردید0 ابتداآیاتی چند از کلام حق توسط قاری محترم جناب آقای اسماعیل مرادی تلاوت گردید 0سپس جناب آقای خدرویسی فرماندار محترم شهرستان پاوه ضمن تبریک به مناسبت این روزفرخنده به محضر اساتید ومعلمین زحمت کش و ادای خیر مقدم حضور حاضرین در مراسم سخنان ومطالب ارزشمندی راجع به مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری و جایگاه اساتید در جامعه ایراد فرمودند0

در ادامه استاد بزگوار جناب آقای قره باغی سخنران جلسه مطالبی در خصوص اهمیت علم ودانش اندوزی ایراد نمودند0

بعد از آن از حاضرین در جلسه پذیرایی بعمل آمد ومراسم راس ساعت 17عصر پایان یافت0