موفقيت دانشجويان دختر دانشگاه در المپياد ورزشی
اطلاعيه
تيم های تنيس روی ميز و بدمينتون دانشجويان دختر دانشگاه پيام نور پاوه در پنجمين دوره المپياد فرهنگی ورزشی دانشجويان دختر دانشگاه های پيام نور سراسر كشور موفق به كسب مقام نايب قهرمانی و سومی شدند.
خاطر نشان می شود تيم تنيس روي ميز استان كرمانشاه متشكل از خانم ها رضوان عنايتی و زينب پيرصنعان از واحد پاوه به همراه دو دانشجوی دختر واحد كرمانشاه موفق به كسب مقام نايب قهرمانی شدند.
همچنين تيم بدمينتون استان كرمانشاه متشكل از خانم ها كالی رحمانی و سارا فرهادی از واحد پاوه به همراه دو دانشجوی دختر واحد كرمانشاه مقام سوم اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از 14 تا 22 شهریور به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و در در 10 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دوومیدانی، شنا، بدمینتون، تنيس روی ميز، تکواندو و کاراته در مشهد مقدس در حال برگزاری است.